Na podstawie art. 6 ust.1, 2 i 10 oraz art. 17 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485 z późn. zm.) oraz na podstawie § 1 Uchwały nr VII/31/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 29 kwietnia 2015 r. zawiadamiam, że w dniach od 09.08.2024 r. do 20.09.2024 r. przeprowadzone zostaną konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.

1. Konsultacje odbywać się będą w następujących formach:

1)  otwartego spotkania konsultacyjnego podczas którego omówiony zostanie zakres obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji. Spotkanie zaplanowano na dzień 28.08.2024 r. godz. 16.00 w formie video. Link do spotkania video uzyskają wszystkie osoby, które zgłoszą zainteresowanie spotkanie na adres biuro@bia-consultor.pl w terminie do dnia 27.08.2024 r.

2)  zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej, z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego, w czasie udostępnienia projektu uchwały umieszczonego na stronie internetowej https://www.prabuty.pl/, w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.prabuty.pl/ oraz dostępnego w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach.

3)  za pomocą formularza on-line: https://forms.gle/SgfMLftbHRJwhJKt7

2. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z załącznikami oraz formularz konsultacyjny dostępne będą w dniach od 09.08.2024 r. do 20.09.2024 r.

1)  w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.prabuty.pl/index.php?c=article&id=6174

2)  w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty w godzinach pracy urzędu;

3. Uwagi do projektu uchwały (wypełnione formularze) należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.09.2024 r. (decyduje data wpływu):

1)  drogą elektroniczną na adres: k.fedoruk@prabuty.pl

2)  drogą korespondencyjną na adres: Urzędu Miasta i Gminy Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty w godzinach pracy urzędu. W przypadku dostarczenia formularza za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach;

3)  w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty w godzinach pracy urzędu.

4)     poprzez formularz uwag on-line: https://forms.gle/SgfMLftbHRJwhJKt7

4. Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, informacja zostanie opublikowana za pośrednictwem stron internetowych w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.prabuty.pl/ i na stronie Internetowej https://www.prabuty.pl/.

Zarządzenie konsultacje obszar zdegradowany

plan.zag.REWITALIZACJA

Diagnoza delimitacyjna.r.3.25.06.2024